Cookies
Badminton Danmark

Badminton Danmark til China Open: Kinesisk talkshow, pressemøder og kundearrangementer

11/16/2017 11:07 AM |  XXBadminton DK res |  Jonas Kildegaard Rasmussen
China Open giver Badminton Danmarks samarbejdspartnere en unik mulighed for eksponering på et vigtigt marked. Derfor deltager Badminton Danmark i flere pressemøder og kundearrangementer med vores sponsorer under China Open. Tre danske spillere skal desuden deltage i et kinesisk talkshow, som går ud til over 80 millioner seere. 

De danske badmintonspillere er godt i gang i Haixia Olympic Sports Center, hvor de forsøger at levere de bedst mulige præstationer på banen til China Open. 

Og det er ikke kun på banen, at Danmark er repræsenteret. 

Badminton Danmarks direktør, Bo Jensen, er sammen med forbundets Sales Manager, Jesper Larsen, i Kina for blandt andet at deltage i pressemøder og arrangementer med MILLE, Grundfos og Danisa, der via deres sponsorat med Badminton Danmark kan benytte China Open som brandingplatform. 

- Jeg har set rigtig meget frem mod denne rejse til Fuzhou og China Open, som er en af de fem største badmintonturneringer i verden. Det asiatiske marked og i særdeleshed Kina har stor interesse og betydning for vores samarbejdspartnere. Derfor glæder jeg mig over, at vi gennem sporten, vores spillere og trænere kan give dem en unik mulighed for eksponering og aktivering af deres sponsorat. Særligt under China Open er der stor opmærksomhed fra vigtige interessenter og samtidigt transmitteres til mere end 80 lande og langt over 350 mio. seere verden over, siger Bo Jensen, administrerende direktør i Badminton Danmark.


Eksponeringen af sponsoratet knyttes heller ikke kun til et tryk på trøjen, der alene kan ses på banen under China Open. Badmintonsporten åbner også op for, at Danisa eksempelvis får eksponeret deres brand i et kinesisk talkshow med over 80 millioner seere, hvor Jan Ø. Jørgensen, Sara Thygesen og Anders Skaarup deltager.

Her skal spillerne i løbet af deres 20 minutters deltagelse lave fun-fun-games, hvor de skal forsøge at ramme Danisa-småkagedåser med fjerbolde. En unik aktivering af Danisas sponsorat. 

- Vi glæder os rigtig meget til en uge med spændende arrangementer og badmintonoplevelser. Sporten har sin helt store udbredelse i Asien, og derfor er det vigtigt for os, at vi kan bruge den til at cementere vores stærke position på markedet. Badminton åbner nogle muligheder for os som blandt andet betyder, at vi bliver en del af et kinesisk talkshow med millioner af seere, hvor kunder og badmintonfans kan komme endnu tættere på vores produkter og de danske spillere, siger Erik Bresling, administrerende direktør for Danish Speciality Foods AAL DK A/S and Danish Speciality Foods CPH DK ApS.
Bo Jensen og Jesper Larsen deltager desuden i Grundfos Kinas kundearrangementer. Her får de besøg af Jan Ø. Jørgensen til en Q&A, og den danske landstræner Jakob Høi, som fortæller om high performance. Det giver merværdi til sponsoratet, da Grundfos kan give deres kunder en enestående oplevelse.

Vi glæder os til at dele disse oplevelser med jer, så hold jer opdateret på vores platforme for at få et indblik bag kulissen af Badminton Danmarks sponsoraktivering.






 
Need a free website?

Contact us at:

contact@OfficeTray.com
(+45) 43 47 00 14
Design Examples
Contact etc.

Delete item?