Cookies

ConCor søger medarbejdere til ”Support” da RAW IT vækster.

7/5/2017 12:55 PM |  ConCor OLD 2 |  Kim Alexander Nilsson
Hvem er RAW IT
RAW IT startede med henblik på at levere IT service til virksomheder der ikke selv havde den fornødne kompetence, eller blot ønskede at outsource opgaverne. 
Grundet deres baggrunde inden for hotelbranchen, faldt det dem meget naturligt at servicere hoteller og andre virksomheder der havde et behov for deres kompetencer. 
RAW IT har i dag kunder i Danmark, Sverige, og Norge. 
RAW IT servicerer idag alle typer virksomheder, og har kunder i mange forskellige brancher. 
De er nogle af de få i branchen, som tilbyder 24 timers service alle årets 365 dage. 
Dette gør RAW IT specielle, da der altid er hjælp at hente.
RAW IT blev Gazelle virksomhed i 2016 og det forventes gentaget igen i 2017 og 2018.

Om dit kommende job
Hos RAW IT får du en stilling med masser af ansvar og skarpe kollegaer, der nyder at gå på arbejde. 
Vi arbejder med alt fra support over vedligehold til implementering af sikkerhedspolitikker mm.  
Vi har en flad organisation og samarbejder bredt, så du bliver del af et stærkt og positivt fællesskab, hvor der ikke er langt fra idé til handling, og kunden ALTID er i centrum.
Du vil indgå i en afdeling med 5 mand og 1 Support chef, hvor opgaverne variere fra, at nogen kører 1st level support og andre er ude hos kunderne. 
Dit overordnede mål er naturligvis at sikre en fortsat høj tilfredshed hos vores kunder. Det giver dig også mulighed for at bevæge dig bredt og arbejde med mange forskellige kunder, systemer og servere.

Om dig som person 
Du brænder for at levere den bedste kundeoplevelse og er en sand IT-problemknuser. 
Du sætter en ære i at skabe glade kunder gennem god service – og løse kundens udfordringer i første hug. 
Med dine gode kommunikative egenskaber formår du, at komme hele vejen omkring kundens udfordringer og slipper ikke kontakten før problemet er afhjulpet. 
Du lad dig ikke skræmme ved udfordringer du aldrig har stødt på før, men ”tager faklen” og løber forrest. 
Med dit service gen stiller du de spørgsmål, som kunden måske ikke selv havde tænkt på – og på den måde er du proaktiv i din fejludbedring og fejlsøgning for kunden. 
Din baggrund har givet dig en god portion erfaring i at arbejde selvstændigt og kunne servicere andre.
I takt med dette kan du arbejde resultatorienteret og kvalitetsbevidst samt registrere og dokumentere dit arbejde, så kunderne udover høj service også får maksimal værdi ud af deres aftaler. 
Endelig er du udadvendt, tager proaktivt hånd om dine opgaver og får et lille kick ud af at skabe glade og tilfredse kunder. 
For os er holdning og attitude de vigtigste egenskaber.

Kompetencer:
Erfaring med support af følgende teknologier via telefonen eller onsite.
Microsoft Windows fra 7 til 10 
Microsoft Server 2008, 2012 og evt. 2016
Du har arbejdet med AD 
Gerne kendskab Microsoft 365 løsninger 
Exchange server og databaser.  
Gerne forståelse for netværk/ wireless løsninger i Enterprise miljøer.
Proaktiv og udadvendt
Dansk i skrift og tale - Krav
Engelsk i skrift og tale - Krav
Kørekort til Bil er en fordel.

Der tilbydes
En dynamisk virksomhed der er i vækst og hvor alle arbejder sammen
En selvstændig stilling, hvor du selv har mulighed for at præge din arbejdsdag.
For den rigtige kandidat ser RAW IT meget gerne et udviklingsforløb, hvor der er mulighed for at avancere og videreuddanne sig i jobbet.
Løn efter kvalifikationer

Tiltrædelse 
Hurtigst muligt

Ansøgning og kontakt 
Send dit CV og ansøgning til job@concor.dk med emnet ”Super Supporter”.

Eventuelle spørgsmål til Kim Alexander Nilsson, kan@concor.dk tlf. 31 13 85 77







 
Need a free website?

Contact us at:

contact@OfficeTray.com
(+45) 43 47 00 14
Design Examples
Contact etc.

Delete item?